Ale já to online prostě dělat nemůžu! JAK Z OFFLINE PODNIKÁNÍ DO ONLINE SVĚTA

Jste kosmetička? Manikérka/pedikérka? Masírujete?

Provozujete restauraci, kavárnu, cukrárnu?

Váš obor je zaměřen na cestovní ruch?
Jste průvodce, cestovní kancelář, pronajímáte chaty, byty?

Vaše podnikání vyžaduje osobní setkání nebo je závislé na přítomnosti lidí. Masáže, nehty, kosmetika se přes internet vážně dělat nedají. Ale mnoho věcí dělat lze. Ukažte zákazníkům, že jste tu pro ně i v tuto chvíli.

Nebudovali jste do teď komunitu?
Nevěnovali jste se sociálním sítím?
Začněte!
Prohlubte vztahy s zákazníky a najděte si nové.
Právě nyní se láme chleba. Více než kdy jindy platí „Kdo chvíli stál, již stojí opodál.

Můžete sedět s rukama v klíně a fňukat a nechat se převálcovat konkurencí, kterou krize nezastaví anebo chopíte příležitost za marketing a zlepšíte své služby i v době krize.

Vaši zákazníci i nadále potřebují vaše služby. Tak jim je dejte! Skočte do online podnikání rovnýma nohama, protože i vy zde máte své místo!

Co udělat pro vaše stávající zákazníky

  • založte si fanpage, pokud ji nemáte

Nejlepší způsob, jak být nyní s vašimi zákazníky v kontaktu. Jsou doma, mají omezenou možnost vycházení a většina z nich je na Facebooku. Pokud je jediným kontaktem telefon, pošlete jim sms. Pozvěte je, ať se přidají, že jste tu pro ně, i když se nemůžete vidět osobně. Že pro ně máte rady a tipy z vašeho oboru, které se jim budou nyní hodit, když k vám nemohou přijít.

  • začněte ji plnit obsahem, buďte s nimi v kontaktu

Doba není jednoduchá a vždy budou bavit vtipy, citáty, otázky. Lidi se chodí na Facebook rozptýlit a odreagovat. Dejte jim to a jsou vaši.

  • raďte jim, co nyní mají dělat

Když k vám nemohou zákazníci přijít na opakovanou službu, začnou řešit „co teď“? Jak si odstranit gelové nehty, zastřihnout dětem ofinu, jak si protáhnout bolavá záda, co vařit k obědu. Natočte videa, poskytněte návody.

  • ukažte jim co děláte, když nemůžete mít otevřeno

Rozhodli jste se situaci využít a vybílit? Opravit rozbité věci, které jste dlouho odkládali? Skvělé. Nechte nahlédnout zákazníky pod pokličku.

  • musíte mít zavřeno, ale svět se nezastavil

Neexistuje služba, kterou byste mohli zákazníkům nabídnout? Dovést vaše zboží? Ať už je to jídlo nebo produkty, které potřebují k péči o pleť, ruce? Lepší vydělávat alespoň něco než nic.

  • komunikujte s nimi, chtějte znát jejich názor

Co vám u nás chybí? Co bychom mohli nyní udělat, abyste se po otevření u nás cítili ještě líp? Jak myslíte, že na takové otázky budou zákazníci reagovat? Otráveně nebo nadšeně, že vás zajímá, co si myslí.

  • co můžete udělat pro to, abyste po otevření měli vyšší zisky

Zapojte mozkové závity a dejte si za úkol vymyslet 5 věcí, které budou po otevření jinak. Co ještě udělat lépe? Mohou u vás zákazníci platit kartou a nechat tak u vás více peněz? Online rezervace? Věrnostní program do mobilu? Permanentky? Živá hudba? Možnost rozhodovat o menu?

  • práce vám stojí, ale peníze mohou proudit dále

Jakmile se zruší mimořádná opatření, budete mít v salonech narváno. Bude potřeba doplnit nehty, nabarvit vlasy, napravit bolavá záda. Nabídněte svým klientům VIP termíny v prvních třech dnech otevření, když si koupí balíček na 3 ošetření už teď. Vysvětlete jim, že vám tak nyní pomohou a oni získají privilégium, které bude mít jen pár lidí.

Vymyslete balíček služeb, který si předplatí na půl roku a získají výhody, které jiní mít nebudou. Něco navíc, něco zdarma. Co vás bude stát minimum času, minimum peněz, ale pro ně to bude mít velký přínos.

 Nebuďte podnikateli, které svět neviděl! Získejte nové zákazníky

No jasně, že vás najdeme ve vyhledávačích a google zná vaši polohu, ale to mi musí o vás někdo říct. Musím se o vás nějak dozvědět. A navíc já jako nový zákazník chci vědět, ke komu půjdu. Vidět vaše produkty. Chci vidět, jak komunikujete se zákazníky, zda jste mi sympatičtí nebo ne. A to vše mohu zjistit právě díky fanpage.

Když první rande skončí svatbou

Když vám přijde nový zákazník, snažíte se odvést skvělou práci, aby byl spokojený a opět se k vám vrátil. Pokud se znáte jen na úrovni offline a nemáte spolu žádný další kontakt, musíte doufat, že mu konkurence nezamává před nosem akčním letákem a že se vrátí. Seznamte se se svými zákazníky už předem. Okouzlete je a nechte, ať se do vás zamilují ještě dřív, než k vám přijdou. Nechte jim nahlédnout do vašeho podnikání. Vybudujte si vztah, který nebude o jednom rande, ale skončí svatbou.

Kdo nemá databázi, není podnikatel

Jak dáváte vědět vašim zákazníkům, že máte nějakou akci, slevy, skvělý zvěřinový týden, že se vám uvolnil termín? Nedáváte, že?
Spoléháte na to, že si to přečtou na vašich dveřích. A kolikrát se vám stalo, že si pak zákazník posteskl: „To kdybych věděl, tak bych přišel.“

Nenechávejte nic náhodě a domněnkám. Udělejte vše pro to, abyste se dostali do kapsy vašich zákazníků. Nedovolte, aby propásli vaše akce. Opakování je matka zisku. Možná si všimnou letáku, ale do mobilu to díky databázi dostanou na 100%. A díky sociálním sítím se to dozví i ti, kteří ještě zákazníky ani nejsou.

Tak co, ještě stále si myslíte, že  online není pro vás? Že váš obor na internet nepatří?
Nenecháme vás ve štychu a nehodíme vás do facebookových vod bez pomoci.
Naopak povedeme vás a mnoho rad a tipů, jak skočit rovnýma nohama do online a růst i v krizi najdete už nyní ve skupině ➡️ Podnikat chytře – dobýváme Facebook a Messenger.
Vstupte do skupiny, už během pár dní spouštíme bezplatný 10denní kurz Od budování komunity přes automatizaci po platícího zákazníka, který vás povede krok za krokem ze světa offline do online.

A určitě sdílejte dále, ať negativní dopady této krize jsou co nejmenší. ⬇️ Jsme s vámi. #rostemeivkrizi

je zkratkou k vašemu úspěchu. Na Facebooku se pohybuje jako drak v oblacích, proto se na něj ve firmě Podnikat chytře specializuje a naučí vás chápat FB jako celek. Díky tomu budete na Facebooku vydělávat a neztrácet čas pokusy, omyly a vyhazovat peníze za reklamu. Potřebujete se odlišit ve svém MLM a chcete objevit svoji jedinečnou cestu, na které uspějete? Objednejte se na konzultaci.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.