Soutěž: Asi žádný zákon neporušujete, ale klamete své fanoušky.

V minulém článku jste se dozvěděli, jak dělat soutěže na Facebooku, aby byly dle pravidel a neměli jste s nimi žádné problémy.

Dnes se podíváme na takový nešvar. A tím je sdílení.
Vy už víte, že nesmíte vyzývat soutěžící, aby sdíleli soutěž na svůj profil a na profil svých přátel.

Nejen, že je to proti pravidlům, ale lidé mají často své profily soukromé nebo sdílí do neveřejných skupin a vy pak jejich sdílení nevidíte.

A to tedy znamená, že „nesplnili“ vaši podmínku a nemohou být do slosování zařazeni.

Ale oni podmínku splnili. Sdíleli, udělali vám reklamu a měli by být zařazeni do soutěže. Ale mohou tam být i tací, kteří opravdu nesdíleli. Jak to kontrolujete? Kontrolujete to vůbec?

Zapomeňte na povinné sdílení. Vymyslete soutěž, kterou budou lidé sdílet sami a ještě rádi. Dejte soutěži pravidla, která nebudou nikoho diskriminovat. Vytvořte soutěž, která bude lidi bavit a budou chtít zapojit i své přátele.

Opravdu potřebujete na rozpohybování vaší fanpage soutěže? Věřte, že ne. Existují jiné způsoby, jak mít dosahy 30 000+ bez soutěží i reklam. Podívejte se na náš bezplatný webinář, kde vám je odhalíme.

je zkratkou k vašemu úspěchu. Na Facebooku se pohybuje jako drak v oblacích, proto se na něj ve firmě Podnikat chytře specializuje a naučí vás chápat FB jako celek. Díky tomu budete na Facebooku vydělávat a neztrácet čas pokusy, omyly a vyhazovat peníze za reklamu. Potřebujete se odlišit ve svém MLM a chcete objevit svoji jedinečnou cestu, na které uspějete? Objednejte se na konzultaci.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.