Podnikáte už několik let, ale co se týče prodejů, tak to stále skřípe?

Pilujete produkty do posledního detailu, máte plno bonusů, ale lidi nekupují?

Posíláte nabídky všemi možnými kanály, slevňujete, co to jde a nic?!

 

Odhalíme vám tajemství, proč tomu tak je.

 

Zapomeňte na dokonalý web, skvělé newslettery, psaní článků, copywriting!

Na všechny ty marketingové nutnosti, bez kterých prý nemůžete podnikat!

 

Pravdou je, že podnikání je mnohem jednodušší, než se zdá!

 

Určitě máte skvělý produkt,  který by pomohl tisícům lidí. 
Ale koupí ho vždy jen pár jedinců?

Možná jste si založili fanpage, pohráváte si s YouTube a protože se nedaří tam, vrhli jste se na Instagram.
To přece teď letí a tam se vydělávají peníze úplně samy!

Chtěli jste předat světu svoje znalosti a pomoci dalším lidem,  ale zatím se plácáte v hromadách marketingových žvástů, které vám akorát motají hlavu a vy nevíte, kudy dál?  

Není vaše chyba, že vám nikdo neřekl, že úspěšné podnikání stojí na JEDNOM ZÁKLADNÍM KAMENI. Který je ale klíčový!

Chcete vědět, co to je?

Co vám dokáže vydělat peníze i bez e-mailů, google analytics, funnelů,...

Představte si, že máte fanoušky, kteří se už těší, až spustíte prodej vašeho produktu!
Kolik času byste ušetřili, kdybyste budování základního kamene věnovali maximálně hodinu denně? 
Jak by se vaše podnikání změnilo, kdybyste měli více času na tvorbu vašich produktů a netrápili se už ničím jiným?

Pokud jste začínající podnikatel, tak ODHALENÍ TOHOTO TAJEMSTVÍ je pro začátek vaše podnikání zlomové
Můžete díky němu rychle uspět anebo při jeho ignorování pohořet.

Pokud už podnikáte, právě nyní zjistíte, proč se vám nedařilo. Jestli jste právě v tomto klíčovém kroku, nedělali chybu.

Ještě než vám odhalíme, co je oním klíčovým kamenem, řeknu vám 2 příběhy.

 

Bylo, nebylo ...

Před pár dny jsem se na setkání podnikatelů potkala s paní, která si už od roku 2016 píše svůj blog ohledně domácnosti bez chemie, zdravých receptů, přirozených porodů a kontaktního rodičovství. Teprve pár měsíců zpět udělala svůj první placený online kurz a během asi 3 týdnů měla objednávky za více jak 100.000 Kč. Jak je to možné?

Naše případová studie:
Projekt Podnikat chytře vznikl v našich hlavách na konci června roku 2019. Chtěli jsme udělat kurz na Facebook a Messenger.
Ale stále byly jiné povinnosti a priority. Jedním z nich bylo uspokojit první nažhavené zájemce o vzdělání.
A tak jsme necelé 2 měsíce po spuštění projektu, měli plně obsazené 4 workshopy. 

A na konci října, kdy jsme udělali živé vysílání na předprodej našich kurzů, jsme během 36 hodin měli objednávky přes 250.000 Kč.
Jak se nám to podařilo? Náhoda?! Štěstí?!

Ani náhodou! První čím jsme začali s Podnikat Chytře byl KLÍČOVÝ KÁMEN.

A tím je - BUDOVÁNÍ KOMUNITY!

Nejdůležitější marketingový nástroj a nejvíce podceňovaný.

 

Je vám toto povědomé?! ⬇️

Chytrý podnikatel jde na to jinak! 

  • založí si vlastní skupinu
  • buduje si svoji vlastní miliónovou komunitu, která se utváří kolem určitého tématu, problému
  • buduje s fanoušky vztahy, znají se více navzájem
  • zajímá se o ně, jejich potřeby, obavy, problémy
  • je pro lidi lídrem, vzorem, inspirací
  • pomáhá členům, radí, motivuje, podporuje
  • lidé mu věří a obracejí se na něho v dané oblasti
  • těší se a nakupují jeho produkty, protože mají vybudovaný vztah

Online video kurz

Facebook skupina, která vydělává

budujte komunitu - podporujte, pomáhejte a zvyšte své prodeje

Komunita je základ dlouhodobého a stabilního podnikání!

Dříve než se pustíte do prodeje svých produktů,vybudujte si kolem sebe stabilní komunitu!
Protože péče a čas, který jí věnujete se vám mnohonásobě a opakovaně vrátí.

Facebookové skupiny pomáhají vytvářet vztahy mezi vámi a fanoušky nebo zákazníky. Proč je to důležité?
Podle průzkumu firmy Edelman Trust Barometer, 60 % lidí věří víc člověku, který je jako on, komunikuje s nimi, než firmám jako takovým (37 %). Na Facebooku je více jak 10 miliónů skupin a jejich obliba nadále roste.

V dnešní době internetu, více než kdy jindy, je podnikání postaveno na vztazích.

  • konkurence je velká a zákazník si chce vybrat
  • každý si vás může dohledat a taky hledá, aby věděl, od koho nakupuje
  • na pár kliknutí si člověk najde veškeré informace, které potřebuje
  • při vybudovaném vztahu hledat nebude, obrátí se rovnou na vás
  • při povrchním byznysu musíte hledat stále nové a nové zákazníky
  • v byznysu vybudovaném na vztazích se zákazníci vracejí a opakovaně nakupují

Když v červenci 2019 vzniklo Podnikat Chytře,

první, co jsme udělali - založili FB skupinu.

 

A takto to tam vypadá po půl roce.

 

Jak si získat srdce vašich zákazníků, aby se třásli na vaše produkty?!

Ukažte jim, že jsou pro vás důležití.

Vytvořte si FB skupinu, protože je to místo, kde:

  • se skvěle budují dlouhodobé vztahy
  • fanoušci komunikují více, oproti fanpage
  • více se zapojují a i sami tvoří obsah
  • můžete fanoušky vzdělávat a podporovat
  • jste v uzavřené komunitě a příspěvky nejsou veřejné
  • máte svá vlastní pravidla a hejtři a konkurence zde nemají místo
  • vám členové sdělují, co potřebují a vy máte nekonečnou inspiraci pro obsah a produkty

Využijte veškerý potenciál skupiny, protože jedině tak budete mít skupinu, která vydělává!

A nyní je ta nejlepší doba, protože Facebook: 

  • skupiny jako prioritu a bude je i nadále rozvíjet
  • podporuje sdružování lidí se stejnými zájmy
  • do skupin přidává mnoho nových funkcí
  • udělal skupiny více přehledné
  • zjednodušuje a zpříjemňuje správu skupin
  • umožňuje automatické schvalování členů
  • vytvořil funkci "nastavení" klíčových slov,"
    která vás upozorní na nevhodný obsah nebo komentář

Veronika Hronková

  • 20leté zkušenosti s podnikáním a v MLM
  • ukáže vám směr, který by vás ani nenapadl a v kterém se budete cítit jako ryba ve vodě
  • vybudovala několik skupin čítající více jak 1000 členů, které fungují a jsou výdělečné
  • videokurzem FB stránka a skupina, která vydělává úspěšně prochází více jak 130 lidí
  • naučí vás brát FB jako zábavu, užívat si to a přesto ho mít jak silný marketingový nástroj
  • vysvětlí vám Facebook jako celek, abyste z něho vytěžili opravdu maximum

David Nepejchal

  • 25leté zkušenosti s podnikáním s milionovými měsíčními obraty
  • zakladatel značky CHYTRÁ PĚNA
    tvůrce prvního plně automatizovaného obchodního oddělení ve stavebnictví
  • zrealizoval přes 6800 projektů na zateplení a spolupracoval s více jak 25 000 zákazníky
  • jeho skupina První stavební pomoc s necelými 500 členy mu v době sezony generuje statisícové zakázky každý měsíc
  • školí zaměstnance firem, aby uměli sami spravovat facebook a messenger
"Zákazníci nechtějí hledat, chtějí informace hned a messenger jim je dá."

Co o kurzu řekli jeho účastníci?

Všechno je perfektní a kurz je za tuto cenu více než luxusní a na rovinu za 1,5 r co jsem na FB a co jsem vzhlédla x milion kurzu po nocích mezi zaměstnáním tak toto je PECKA a klobouk dolu👍
Pavla Tien
Kurz Veroniky se mi moc líbí. Je rozdělen do krátkých a názorných lekcí, které si můžete projíždět třeba o přestávce u kafe. Jednotlivé lekce nezaberou moc času, jsou stručné a jasné. Hodně mi pomáhají při budování osobní stránky, BP i skupiny. Jsem moc ráda, že jsem Veroniku poznala a že mi pomáhá. Je mi příkladem i vzorem.
Jana Dvořákováwww.janadvorakova.cz

Komunita je důležitější než produkt,protože když nemáte komu prodávat, máte problém!

Jak bude kurz probíhat:

  • 10 lekcí - dobu studia si přizpůsobíte sami
  • strategie
  • nastavení a maximální využití skupiny
  • její typy, funkce a užitečnost
  • jak přivádět lidi do skupiny
  • typy příspěvků
  • rozdíly mezi funkcemi, když jste ve skupině jako profil nebo jako fanpage
  • jak udržet ve skupině pořádek
  • jak si správu skupinu co nejvíce zjednodušit
  • online podpora v uzavřené skupině na Facebooku ZDARMA
  • kurz je přístupný neomezeně
    aktuality a novinky jsou následně dávány do Univerzity Chytrých podnikatelů

Bonus: + 30denní členství v Univerzitě Chytrých podnikatelů 

Hlídáme zde za vás novinky a změny, které se týkají Facebooku a Messengeru.
Probíráme další důležitá a potřebná témata ohledně podnikání.
Návody a postupy.
Checklisty.
Živá vysílání s hosty.
Lekce na Instagram, LinkedlIn, magnet, ...

Univerzitu máte možnost si během kurzu na 30 dní vyzkoušet ZDARMA.
Po 30 dnech je poplatek 470 Kč (pro vás kurzisty, běžná cena 670 Kč) za měsíc a dále je už jen na vás, zda zůstanete nebo ne.

Facebook budování komunit podporuje! Komunita je pro něj priorita!

Mějte svoji komunitu a už nikdy nebudete mít problém s prodejem!

Právě teď můžete získat videokurz Facebook skupina, která vydělává jen za

3 800 Kč/158 €

A platit můžete i na 2 splátky!

Začněte budovat svoji komunitu ještě dnes, protože
je to totiž to nejdůležitější, co musíte pro své podnikání udělat! 💰