Proč na skupinu nahlížet jako na oslavu narozenin?

Jooo, bude oslava! Jsou pozváni přátelé a známí, kteří mají podobné názory a zájmy.  Vy, jako oslavenec, jste v centru dění. Jste hlavní aktér. Mohlo by to vypadat, že je to jako koncert, tedy fanpage (článek zde). Ale není! Je to spíš after party po koncertu, kam už si pozvete jen opravdu fanoušky se stejným vkusem, zájmy, názory.

Skupina se chová jinak než fanpage.

Jste ve vašem domě (založené skupině), tak byste neradi měli politý ubrus od vína a pozvracený koberec. Tzn. určíte pravidla, abyste této nepříjemnosti předešli.

Než se oslava (obsah ve skupině) rozjede, máte zábavu na starost vy. Ale už po chviličce se začínají zapojovat i ostatní.

Jeden prohodí vtípek, druhý vznese dotaz, třetí se zmíní o něčem, co mu pomohlo a další radí ostatním.
O průběh se najednou nestaráte jen vy, ale podílejí se všichni hosté.
Někteří jen poslouchají a přikyvují, jiní sami zahajují konverzace a vymýšlejí, jak oslavu vylepšit, jak se více poznat, zapojit a co nejvíce si to užít. Protože jsou mezi „svými“ a v uzavřeném prostoru, více se dokáží uvolnit a zapojí se do dění.

Ví totiž, že mají kolem lidi se stejným smýšlením, názory, ale i problémy, kteří se jim nevysmějí, neztrapní je, neponíží. Výjimečně se najdou jedinci, ale díky pravidlům je ze skupiny vyhodíte, stejně tak jako byste to udělali na oslavě, kdyby se někdo nevhodně choval.

Nemusíte nikoho vybízet, protože ve skupině může přispívat kdokoli a kdykoli. Může nahrávat videa, obrázky, dávat ankety, pořádat společné nebo živé vysílání. Lidi se mezi sebou baví navzájem a není tedy vaší povinností je zabavit. Ale jako oslavenec na to vše dohlížíte a dáváte pozor, aby tam „nechcíp pes“.

Ať se u vás cítí jako v bavlnce.

Samozřejmě chcete, aby byli hosti spokojeni, a tak máte občerstvení na stole a pivko v lednici (lekce nebo štítky ve skupině), aby nemuseli procházet obě poschodí vašeho domu a dlouhé minuty hledat to, co chtějí. A ve skupině to přesně takto funguje.

Lidé chtějí někam patřit, podělit se svými radostmi i starostmi. Cítit podporu a mít se na koho obrátit. Jako se zpívá v písničce „…co nedokážeš sám, to dokážeme spolu…“

Chcete podnikat s lehkostí a netrápit se s prodejem?
Mít základnu fanoušků a zákazníků, kteří se těší na vaše produkty?
Budovat si vztah a být pro lidi vzorem a inspirací?
Stát se influencerem, který má pozitivní vliv na lidi?
Bez komunity to bude dřina! 

A proto si založte si skupinu, pokud ji ještě nemáte.

Na Facebooku je více jak 10 miliónů skupin. Jejich obliba roste a Facebook jim nyní dává prim a neustále přidává nové funkce, které zjednodušují správu a přijímání nových lidí.

Chcete přijímat jen lidi, kteří už mají ve skupině nějaké přátele?
Jsou na FB více jak 6 měsíců?
Zodpověděli vám otázky, protože chcete o nich něco vědět, než si je k sobě pustíte?
Ok, proč ne, to vše vám FB nabízí a pokud toto splní, dokonce je do skupiny i sám přidá a vy máte schvalování bez práce.

Jak z vaší oslavy udělat pařbu, kde by chtěl být každý s co nejmenší námahou?
Jaké další funkce nabízí skupiny?
Jak ji založit správně a jaké typy skupin Facebook nabízí?

Pořád tápete, jaké jsou rozdíly mezi profilem, fanpage a skupinou? Stáhněte si je zdarma zde.

Nevíte, co má koncert společného s vaší fanpage? Po přečtení článku, už to vědět budete.

je zkratkou k vašemu úspěchu. Na Facebooku se pohybuje jako drak v oblacích, proto se na něj ve firmě Podnikat chytře specializuje a naučí vás chápat FB jako celek. Díky tomu budete na Facebooku vydělávat a neztrácet čas pokusy, omyly a vyhazovat peníze za reklamu. Potřebujete se odlišit ve svém MLM a chcete objevit svoji jedinečnou cestu, na které uspějete? Objednejte se na konzultaci.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.