Proč si Facebook hraje na schovávanou a neukazuje vaše příspěvky fanouškům?!

Víte, kolik máte na Facebooku přátel?
Kolik sledujete stránek?
A v kolika jste skupinách?
a
I kdybyste se drželi při zemi a měli jen 200 přátel, sledovali 100 stránek a byli v 50 skupinách, Facebook nemá šanci vám ukázat všechny příspěvky.
a
Ukažme si to názorně:
1 příspěvek od každého z přátel = 200
1 příspěvek od stránky                 = 100
1 příspěvky ze skupiny                = 150

Celkem 450 příspěvku za den. Den má 1440 minut. To znamená, že by vám Facebook musel průměrně ukazovat 3 příspěvky za minutu.

Ale nejste na něm 24 hodin denně. Nebo snad ano? 😲
Kdyby to byly pouhé 3 hodiny, ukázal by vám 24 příspěvku za minutu.

Ve skutečnosti má pro vás (vaše zákazníky) průměrně Facebook 2000 příspěvků na den a to musíte uznat sami, že není reálné, aby vám všechny ukázal nebo na ně upozornil v notifikacích.

Velký bratr Facebook se dívá a vyhodnocuje

A proto Facebook sleduje (a nejen na Facebooku), co uživatele zajímá, co čtou, na jaké příspěvky klikají, co likují, co sdílí, komentují, co nakupují, vyhledávají ve vyhledávačích.

A podle toho příspěvky filtruje a vybírá ty, které si myslí, že vás nebo vaše zákazníky budou zajímat nejvíce, protože chce lidi udržet co nejdéle na Facebooku.  Chce, aby tam lidé trávili co nejvíce času, neodcházeli jinam.

Z toho vyplývá, že potřebujete vaše fanoušky zapojit do dění na vaší fanpage nebo ve skupině. Ale pouze prodejními příspěvky toho nedocílíte, naopak lidí spíš odradíte.

Představte si, že jdete do obchodu a ještě nemáte ani druhou nohu v obchodě a už se vás prodavačka ptá, co si přejete. Je vám to příjemné?! A to jdete tam, kde se předpokládá že jdete nakupovat.

Zapojte fanoušky do dění na vaší fanpage

Facebook není obchod! Lidé se tam chodí bavit a odpočinout si. Vypnout po práci, pobavit se s přáteli, hledat rady a řešení na své problémy. Dejte vašim zákazníkům, co na Facebooku hledají. Zapojte do vašeho obsahu to, co je zajímá. Předávejte jim radost, inspiraci, smích, rady, tipy z vašeho oboru, návody, ptejte se, chtějte vědět názor, ukažte zákulisí vaší firmy. Pomáhejte jim vyřešit zdarma jejich problémy.

Je to paradox, ale začnou nakupovat, i když budete méně prodávat.
Protože se navýší dosahy vašich příspěvků a to nejen těch zábavných, ale i těch prodejních. A tak se to odrazí nejen na sledovanosti stránky, nárůstu fanoušků, ale i na zvýšení počtu zákazníků a objednávek.a

Plán a strategie = živá stránka s dosahy a prodeji

Jak to, ale udělat, aby to nebylo moc ani málo. Abyste se v tom neztratili?

Plánovat, plánovat a zase plánovat a mít připravenou strategii minimálně na měsíc dopředu, nejlépe ještě na delší čas.

Abyste měli přehled, co a kdy publikujete. Zda nemáte moc zábavných příspěvků anebo naopak prodejních. Abyste příspěvky prostřídali a nejen obsahem, ale i formou – obrázek, video, GIF, text, anketa, atd. Vytvořte si tabulku, kde si napíšete, jaký druh příspěvku a jakou formu zvolíte.

a
My sami takovou tabulku máme pro fanpage, naše 3 skupiny na Facebooku a Instagram.
A na přání našich fanoušků a zákazníků jsme vytvořili Chytrý plánovač pro plánování příspěvků na celý rok.
a
a
12 listů se strategií na příspěvky na každý měsíc a plán jejich zveřejňování pro dosahy 10 000+
Jedinečná strategie zveřejňování příspěvků na 12 měsíců se zahrnutím všech důležitých dat v kalendáři. Celá strategie tvorby a zveřejňování příspěvků je vytvořena na rozvoj FB stránky se zaměřením na budování vaší značky a povědomí o vás.
Podívejte se na bezplatný webinář a získejte další tipy, proč a jak plánovat.
Rozpohybujte vaši fanpage jako ti, kteří už pravidelně plánují podle strategie Chytrého Plánovače.
je zkratkou k vašemu úspěchu. Na Facebooku se pohybuje jako drak v oblacích, proto se na něj ve firmě Podnikat chytře specializuje a naučí vás chápat FB jako celek. Díky tomu budete na Facebooku vydělávat a neztrácet čas pokusy, omyly a vyhazovat peníze za reklamu. Potřebujete se odlišit ve svém MLM a chcete objevit svoji jedinečnou cestu, na které uspějete? Objednejte se na konzultaci.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.