Jak mít pravidelně příspěvky na vaší fanpage nebo instagramu? PLÁNUJTE!

„A jéjé, už jsem 3 dny nic nedávala na instáč. A na fejsu vůbec nevím, co tam dneska dát!“

Honí se vám taky tyto myšlenky hlavou? Pokud ne, gratuluji a číst dál nemusíte.
Pokud ale nemáte ve zveřejňování příspěvků systém a dáváte je na své sociální sítě, jak si zrovna vzpomenete, nikam neodcházejte a čtěte bedlivě dál.

Facebook miluje pravidelnost.

Chce, aby se tam něco pořád dělo a to něco, aby tam lidi udrželo co nejdéle. Takže hodit tam písničku z youtube, aby tam něco bylo, není zrovna to pravé ořechové. Odvádíte lidi pryč z Facebooku a to se mu fakt nelíbí a navíc to nemá žádnou souvislost s vámi ani vaším produktem, takže to nijak nepomůže v budoucnu s prodejem.

No jo, jenže co teda?

  • mějte seznam příspěvků, které lidi baví
    My ho máme taky. Prostě přede mnou na nástěnce visí Chytrý Plánovač a podle něho plánuji příspěvky do skupiny, na fanpage a instagram. A vy ho oceníte taky, protože není nic horšího než mít všechny sociální sítě, které znáte a všude dávat ten samý obsah. Proč by vás měl váš fanoušek sledovat všude? Docela nuda, ne?

 

  • vytvořte si plán „kde, co a kdy publikovat“
    My třeba víme, že na instagram dáváme na střídačku obrázek s naším DaVem, kdy jeho prostřednictvím odpovídáme, ptáme se, oznamujeme a radíme našim fanouškům ohledně Facebooku a Messengeru.
    A fotku nás, kdy mluvíme o nás, co se zákazníci naučí, s čím jim pomůžeme. Poodkrýváme zákoutí naší práce.

    Příspěvky máme naplánované dopředu i na několik dní.
    Aktuální dění dáváme do stories. Zároveň tam i odpovídáme a tyto odpovědi necháváme ve výběru, aby si je mohli naši fanoušci kdykoli dohledat a pustit.
    Ve skupině střídáme otázky, s úkoly a radami. Vybízíme fanoušky, aby nám ukázali své fanpage, příspěvky.

Stránka je hlavně pro virální příspěvky, abychom na ni dostali co největší počet zvědavců, které si pak, pokud jsou naše cílová skupina, odvedeme do skupiny.

Abychom přesně věděli, kdy co chceme dávat a aby se nám dva dny po sobě neopakovaly citáty a pak zase otázky, vytvořili jsme si plán na celý měsíc a následně celý rok. Strávili jsme nad tím několik hodin, ale vyplatilo se!
Protože nyní nám šetří spoustu času a energie. A taky peněz, protože místo vymýšlení obsahu, můžeme věnovat konzultacím nebo marketingu.

Začněte plánovat příspěvky dopředuvyužívejte ověřených strategií. Strávíte méně času na sociálních sítí a budete mít větší dosahy a začnete více vydělávat. 

Nyní víte co, jak, kdy a kde plánovat, teď už zbývá jen vyhrnout si rukávy a pustit se do toho s Chytrým Plánovačem na 12 měsíců.

je zkratkou k vašemu úspěchu. Na Facebooku se pohybuje jako drak v oblacích, proto se na něj ve firmě Podnikat chytře specializuje a naučí vás chápat FB jako celek. Díky tomu budete na Facebooku vydělávat a neztrácet čas pokusy, omyly a vyhazovat peníze za reklamu. Potřebujete se odlišit ve svém MLM a chcete objevit svoji jedinečnou cestu, na které uspějete? Objednejte se na konzultaci.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.