„A jéjé, už jsem 3 dny nic nedávala na instáč. A na fejsu vůbec nevím, co tam dneska dát!“
Honí se vám taky tyto myšlenky hlavou? Pokud ne, gratuluji a číst dál nemusíte.
Pokud ale nemáte ve zveřejňování příspěvků systém a dáváte je na své sociální sítě, jak si zrovna vzpomenete, nikam neodcházejte a čtěte bedlivě dál.
Facebook miluje pravidelnost.
Chce, aby se tam něco pořád dělo a to něco, aby tam lidi udrželo co nejdéle. Takže hodit tam písničku z youtube, aby tam něco bylo, není zrovna to pravé ořechové. Odvádíte lidi pryč z Facebooku a to se mu fakt nelíbí a navíc to nemá žádnou souvislost s vámi ani vaším produktem, takže to nijak nepomůže v budoucnu s prodejem.
No jo, jenže co teda?
Příspěvky máme naplánované dopředu i na několik dní.
Aktuální dění dáváme do stories. Zároveň tam i odpovídáme a tyto odpovědi necháváme ve výběru, aby si je mohli naši fanoušci kdykoli dohledat a pustit.
Ve skupině střídáme otázky, s úkoly a radami. Vybízíme fanoušky, aby nám ukázali své fanpage, příspěvky.
Stránka je hlavně pro virální příspěvky, abychom na ni dostali co největší počet zvědavců, které si pak, pokud jsou naše cílová skupina, odvedeme do skupiny.
Abychom přesně věděli, kdy co chceme dávat a aby se nám dva dny po sobě neopakovaly citáty a pak zase otázky, vytvořili jsme si plán na celý měsíc a následně celý rok. Strávili jsme nad tím několik hodin, ale vyplatilo se!
Protože nyní nám šetří spoustu času a energie. A taky peněz, protože místo vymýšlení obsahu, můžeme věnovat konzultacím nebo marketingu.
Začněte plánovat příspěvky dopředu a využívejte ověřených strategií. Strávíte méně času na sociálních sítí a budete mít větší dosahy a začnete více vydělávat.
Nyní víte co, jak, kdy a kde plánovat, teď už zbývá jen vyhrnout si rukávy a pustit se do toho s Chytrým Plánovačem na 12 měsíců.