Jak z podnikání v době koronaviru vytěžit maximum a přitom nebýt za hajzla!

Nikdo z nás nezná pravdu. Je to opravdu tak nebezpečné nebo je to bublina zakrývající něco jiného? Nemáme dostatečné informace. Proč se to tak zvrtlo v Itálii, která je kousek od nás? Co podcenili?
Máme pocit, že se to zveličuje.
120 nakažených na 10 milionů (13.3). Nikdo, zaplať pánbůh mrtvý. A zavírají se školy, ruší koncerty a zakazují svatby a soukromé akce nad 30 lidí? 😮

Aby nám taky nestoupla kriminalita a rozvodovost, když chlapi nebudou moct do hospod. 😁 Vždyť je to v mnoha rodinách jediný způsob, jak zachovat doma klid a nezabít se navzájem. Ač je KV velký bubák a strašák, ale že by byl až takový, že by vylézal jen za tmy? Proto ta 20. hodina?

Zajímavé je, že obchoďáky a hromadná doprava, kde se potká nejvíce lidí mají zelenou. No jo, ekonomika musí šlapat. Shodou okolností jsem jela dnes ze Zlína do ČB a vystřídala 3 dopravní prostředky. Kdybych byla bacilonosič, rozvezla jsem to přes 4 kraje. A další desítky lidí taky. 

Ale zpět k té ekonomice. Vždyť my, jako online podnikatelé, do ní můžeme taky nemalým způsobem zasáhnout.

 Facebook žije koronou.

Někteří panikaří, straší a jiní vymýšlí vtipy a zlehčují to. Podnikatelé řeší, jak nezkrachovat, jak tuto nenadálou situaci chytit za pačesy, ale nebýt zase za hajzly, kteří vydělávají na hysterii lidí.

Odjakživa platilo, kde je poptávka je i nabídka. A tak je pochopitelné, že u nedostatkového zboží ceny rostou. Jsou to šmejdi? Nehodnotím. Nepřísluší mi to. Nevím, jestli ta firma, která nyní prodává za dvojnásobek, někdy v minulosti nevěnovala třeba několik set tisíc potřebným.

Jak se k tomu postavit jako online podnikatel?

Nabízet a prodávat nyní? Dávat do toho energii, když lidi stejně myslí na něco jiného? Někteří dali poslední peníze za nákup na půl roku, aby se zásobili. Má to vůbec smysl?

Ano, má.
Protože ne všichni panikaří. Jsou tu i lidé, kteří zachovávají chladnou hlavu, nemají televizi, neposlouchají zprávy, takže ví asi tak 5% z toho, co se děje. Nenakupují a neschovávají se do krytů. Žijí dál své běžné životy a nakupují kurzy, produkty a služby.

A více než kdy jindy je vhodná doba budovat komunitu a pomáhat jí. Podporovat se navzájem. Kdybyste následující měsíc, než opadne vyhlášená karanténa a nařízená opatření, nedělali nic jiného, než budovali komunitu a pomáhali jí s řešením jejích problémů, uděláte strašně moc pro budoucnost svého byznysu a podnikání.

Pokud už komunitu máte, prohlubujte vztah. Tato komunita pokud vás zná, bude nakupovat i tak. Protože věřte, že lidé na to co chtějí, peníze mají.  Ale musí vědět, že jim to vyřeší nějaký problém, že je to pro ně řešení.

Zvolněte. Netlačte na pilu a třeba přijdete na věci, které by vás dříve ani nenapadly. Když některé věci byly omezeny offline, třeba přijdete na způsob, jak to udělat online. Něco, co využijete i v budoucnu a získáte tak více svobody, vyšší výdělky. Dělali jste konzultace face to face? Dělejte je přes zoom. Až skončí opatření, sejděte se naživo a budujte vztahy i ve skutečném světě.

Zpomalte. Nastudujte si a naučte se to, co dlouhou dobu odkládáte. Něco, co neumíte pořádně, nerozumíte tomu a tak si brzdíte své podnikání. Sama vím, že díky učení se, jsem se z bodu A do bodu, ne B, ale Z (zisk) dostala za rekordně krátkou dobu. Kdybych se to snažila naučit sama, hledala na Googlu a dostala radu pokaždé od někoho jiného, nedávalo by mi to smysl a plácala se na místě. Protože jeden řekl „hot“ a druhý „čehý“. Však to znáte, vidíte to kolem sebe všude – mléko, kokosový tuk, vejce, …

Facebook se na budování komunity v poslední době hodně zaměřil a veškerou svou aktivitu momentálně vkládá do zlepšování funkcí ve skupinách.
Pokud nevíte, jak skupina funguje a proč byste na ni měli nahlížet jako na oslavu narozenin, přečtěte si článek.

Začněte budovat komunitu, která vás bude milovat a těšit se na vaše produkty.

Stáhněte si NÁVOD, jak správně budovat funkční a ziskové online podnikání. Od budování komunity po platícího zákazníka.

je zkratkou k vašemu úspěchu. Na Facebooku se pohybuje jako drak v oblacích, proto se na něj ve firmě Podnikat chytře specializuje a naučí vás chápat FB jako celek. Díky tomu budete na Facebooku vydělávat a neztrácet čas pokusy, omyly a vyhazovat peníze za reklamu. Potřebujete se odlišit ve svém MLM a chcete objevit svoji jedinečnou cestu, na které uspějete? Objednejte se na konzultaci.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.