Je lepší Facebook skupina nebo stránka?

Tak na tuto otázku odpovídám několikrát týdně. Je na čase vysvětlit, jak to vidíme a děláme my. A dělat a učit to budeme i dále, dokud Facebook něco markantně nezmění. Prostě proto, že to funguje!

Facebook stránka = business page = fanpage (FP)

Píše se správně FAN jako fanoušci, ale to fun si i tak dobře zapamatujte, protože na vaší fanpage by mělo být i to fun = zábava.
FP má primárně sloužit k byznysu a nahradit tím profil, který naopak nemá o byznysu vůbec být (dle pravidel a zásad komunity). Jenže lidé se chodí na Facebook hlavně bavit. Pokud vaše fanpage bude jen o byznysu, moc fanoušků mít nebudete.

Že máte 1.500, nebo dokonce 10.000 fanoušků? Super! A jak vypadají čísla? Like, komentáře, sdílení a hlavně ta finanční čísla? Máte 10, 15 like? Pokud lidé nelikují, ale nakupují, kontaktují vás a vy vyděláváte, skvělé! Liky nejsou všechno a nevyjadřují úspěšnost a finanční obrat firmy, ale dost se z toho dá vyčíst.

Jak tedy k fanpage přistupujeme my?

Pro nás fanpage = virál. Chceme, aby na ní byly hlavně příspěvky, které se budou dál šířit. Lidi je budou rádi sdílet do skupin a k sobě na profily. A vůbec nám nevadí, že to není naše cílová skupina, protože oni mají mezi svými přáteli naši cílovou skupinu. A my se chceme a potřebujeme dostat mezi co největší množství lidí. A to by mělo být i vaším cílem. Budovat povědomí o vaší značce. O tom, že existujete.

Takže na naší fanpage najdete vtipy, citáty, otázky, FaceBludy, hádanky a tipy ohledně Facebooku, Messengeru a podnikání a samozřejmě i prodej našich produktů nebo pozvánky na webináře. Díky této strategii máme organický dosah (bez reklamy) 30 000+ a nejsou výjimkou ani 80 000+. Fanoušky pak zveme do naší podnikatelské skupiny. Celou naši úspěšnou strategii můžete získat ZDE

Skupina je komunita stejně smýšlejících lidí zajímající se o stejné téma

Oproti tomu skupinu máme zaměřenou na podnikání, věnujeme se Facebooku a Messengeru a zveme do ní (a víme, že se do ní přidávají) pouze zájemce o podnikání.

Skupina je pro nás komunita lidí, kteří se zajímají o nějaké dané téma. Řeší podobné problémy, mají společnou řeč, slovník a některým věcem rozumí jen oni.  Znáte to – magnet, upsell, konverze, copywriting, algoritmy, … , když to vyslovíte doma, koukají na vás jak na blázna.

Oproti fanpage v naší skupině Dobýváme Facebook a Messenger  citáty a vtipy nenajdete vůbec. Ale naopak jsou zde videonávody, rady, otázky, díky kterým si podnikatelé uvědomují souvislosti. Je zde zpětná vazba a pomoc, která je posouvá dále, aby byli úspěšnější ve svém podnikání díky Facebooku a Messengeru. Děláme živá vysílání a poskytujeme své služby a produkty pro podnikatele.

Ve skupině se více buduje vztah a v mnoha skupinách si všichni tykají, i když v reálném životě byste si vykali. Rychleji se buduje důvěra mezi vámi a zákazníkem.

Mít či nemít?! Toť čistě na vás

Obojí má svá specifika a skvěle podporuje podnikání.
Po té, co jsme si vysvětlili hlavní rozdíly (je jich mnohem více a to podrobně probíráme, včetně profilu, v našem kurzu Facebook, který vydělává), už tedy otázka nezní, co je lepší, ale jak mít obojí a využít to na maximum.

Tento princip funguje skvěle napříč obory, i když se samozřejmě najde pár výjimek, kdy skupina není potřeba.
Každopádně lidi jsou ve skupinách otevřenější a více se zapojují. Protože určitě více jak 90 % skupin je uzavřených a členové mají pocit větší anonymity a soukromí oproti fanpage, která je veřejná.

Jak bylo řečeno, rozdílů je mnoho a obojí se dá využít skvěle pro vaše podnikání.
Facebook je největší sociální síť současnosti a je podnikatelům zaslíbená! Proto je nutné Facebooku dokonale porozumět! Jinak na něm jen prokrastinujete, „vykecáváte se“ s přáteli a připravujete se o čas a svoje peníze!

Chcete mít Facebook, který vám přináší zisky i přesto, že nedáte ani korunu do reklamy?
Přidejte se právě teď k ostatním úspěšným chytrým podnikatelům a získejte vědomosti, tipy a fígle díky kterým budete mít Facebook, který vydělává!

 

 

je zkratkou k vašemu úspěchu. Na Facebooku se pohybuje jako drak v oblacích, proto se na něj ve firmě Podnikat chytře specializuje a naučí vás chápat FB jako celek. Díky tomu budete na Facebooku vydělávat a neztrácet čas pokusy, omyly a vyhazovat peníze za reklamu. Potřebujete se odlišit ve svém MLM a chcete objevit svoji jedinečnou cestu, na které uspějete? Objednejte se na konzultaci.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.