„Milý deníčku, dneska jsem byla na masáži, bylo to skvělé. A pak jsem se strašně moc nasmála u tohoto vtipu. A nebudeš mi věřit, co se stalo v Praze. …“
Pokud bychom si měli jednoduchým způsobem vysvětlit, jako co je váš profil a jak ho používat, shrnula bych to jedním slovem – DENÍK.
Deník je soukromí a já nechci vše ventilovat!
Po té, co Facebook začal upozorňovat na příspěvky z předešlých let daného dne, tak je pro mě FB opravdu jak deník. Ale samozřejmě nesdílím vše a ani vy nebudete. Sdílím jen to, s čím se chci podělit (nejen) se svými přáteli. Takže vtipy, zamyšlení, co se mi ten den povedlo, ale i nepovedlo. Ptám se přátel na názor, radím se, nechávám se inspirovat. Ukazuji svůj soukromý, ale i pracovní život, aby moji přátelé věděli, čím se zabývám.
V každém deníku nebo diáři máte možnost vyplnit si své iniciály pro případ, že by se vám ztratil. Profil se vám neztratí, ale i tak je dobré ho mít „podepsaný.“
Podepsaný? Co to znamená?
Facebook neustále vylepšuje funkce, a tak doporučujeme využít váš profil na maximum a doplnit si všechny možné informace, které jen jdou. Vedete si tak hezky lidi tam, kam potřebujete.
Když dělám konzultace často vidím takové profily. ⬇️
A je to velká škoda, protože váš profil vám může generovat mnoho nových fanoušků a zákazníků, když bude vyplněný tak, jak má.⬇️
Buďte připraveni na zákazníky.
Do deníčku si nelžete, je to váš zpovědník a vrba. Je důvěryhodný.
A přesně takový by měl být i váš profil pro lidi, kteří vás přijdou „šmírovat“. A věřte, že jich je dost. Zákazníci chtějí vědět, od koho nakupují.
Kromě každodenních všedností si do deníku s radostí zapisujete i velké věci, které se vám povedly. Události, které se dějí třeba i jen jednou za život!
A přesně tak se podělte i na Facebooku. Pokud nechcete zveřejňovat své soukromé záležitosti, podělte se s těmi profesními. Pochlubte se, ukažte se, ať si fanoušci a zákazníci přijdou na své a vidí, jaké úspěchy máte za sebou.
Nepodceňujte svůj profil!
V dnešní době je podnikání o vztazích a o důvěře.
Profil vám může hodně pomoci anebo naopak ublížit. Proto si nemyslete, že není důležitý. Naopak.
Více rad a tipů ohledně Facebooku najdete v naší skupině
Dobýváme Facebook a Messenger. Přidejte se.