Co má koncert společného s vaší fanpage?

Budete se divit, ale hodně!

Představte si koncert. Plný sál.
Na jevišti jste vy a kolem vaši fanoušci. Přišli, protože vás sledují, poslouchají vaši hudbu, mají vás rádi. Stojí v hledišti a skandují. Těší se na to, co se bude dít.

Koncert je vaše fanpage.

Hlavním aktérem jste vy. Tvoříte obsah a je jen na vás, jak fanoušky zaujmete. Vy máte hlavní slovo a fanoušci do něho nemohou moc zasahovat. Mohou si s vámi zazpívat, nadšeně křičí, fotí a nahrávají. Ale nestoupnou si na pódium a nezazpívají. Jedině, že byste je pozvali a udělali duet (rozhovor).

Na koncert možná přišli i lidé, kteří vás zas až tak nesledují, chtěli jen udělat radost svému partnerovi a tak šli. Možná se něco změní a začnou vás sledovat anebo taky ne. Možná už na váš koncert (fanpage) nepřijdou. A je to v pořádku.

Zaujměte obsahem, který se stane virálním.

Pro nás jsou ale důležití fanoušci, kteří jsou nadšeni a kteří ochotně sdílí obsah na svůj profil nebo další sociální sítě. Dostává se tak bez reklamy přirozeným organickým dosahem mezi nové kontakty. A tak se vaše značka a obsah šíří mezi lidi, kteří vás vůbec neznají. Ale pokud je příspěvek zaujme, kliknou na něj a dostanou se na vaši fanpage. Vidí čemu se věnujete a stanou se fanoušky. A pak přijdou po druhé, po třetí, stáhnou si magnet, koupí produkt, objednají kurz.

Aby lidi chtěli sdílet, je potřeba jim dát obsah, který je pobaví, rozesměje, případně se nějakým způsobem vzdělají, vyřeší nějaký problém nebo se ztotožní s myšlenkou natolik, že mají potřebu se o tom podělit i se svými přáteli nebo v komunitě (skupině), kterou jsou součástí.

Dejte si pozor, aby vás nevypískali!

Představte si koncert, na který přijdete a interpret zahraje jednu písničku a pak vám půl hodiny prodává další koncert, prodává své singly, plakáty, trička. Vše vám popisuje do detailu. Barvu, velikost, materiál.
Pak zahraje zase jednu písničku a prodejní blok se opakuje.

Jak byste se tvářili na takový koncert?
Sdíleli byste ho?
Doporučili svým přátelům?
Šli byste na něj opakovaně?
Myslím si, že určitě ne.
Spíše byste odcházeli s pocitem rozčarování a s myšlenkou v hlavě: „Šmejdi!“
Ale přesně toto vidím při konzultacích. Více jak polovina fanpage takto vypadá!

A přitom je to tak jednoduché!⬇️

✅ mějte fanpage, kterou denně navštíví desítky až stovky nových kontaktů
✅ mějte příspěvky, které lidi nadšeně sdílí a komentují
✅ mějte dosahy 30 000+ bez reklamy
netrapte se při tvorbě obsahu
✅ získejte fanpage, která pracuje pro vás

Chcete další rady a tipy ohledně fanpage?!
Seznam hitů
, které budou fanoušci nadšeně sdílet dále?
Program,
ne na jeden koncert, ale na celý rok?
Zvýšit dosahy z pár tisíc na desetitisíce?
Stát se ze „šmejdů“ oblíbenými influencery?
Rozprouděte krev ve vašich fanoušcích díky bezplatnému webináři.

 

 

je zkratkou k vašemu úspěchu. Na Facebooku se pohybuje jako drak v oblacích, proto se na něj ve firmě Podnikat chytře specializuje a naučí vás chápat FB jako celek. Díky tomu budete na Facebooku vydělávat a neztrácet čas pokusy, omyly a vyhazovat peníze za reklamu. Potřebujete se odlišit ve svém MLM a chcete objevit svoji jedinečnou cestu, na které uspějete? Objednejte se na konzultaci.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.