Audit vaší business page

Poznejte slabiny a chyby vaší fanpage

Dáváte maximum vaší fanpage, ale dosahy a zapojení fanoušků je mizerné?

Plno práce navíc a efekt veškerý žádný?!

Nevíte, co dělat jinak, aby se to změnilo?

Facebook je největší sociální síť!

Co vám brání v tom, abyste naplno využili jeho potenciál?

  • Víte, že na Facebooku je více jak 5,2 miliónu zákazníků?
  • O kolik by se zvedly vaše zisky, kdybyste na stránce měli týdně desítky až stovky nových fanoušků?
  • Kolik peněz byste ušetřili, kdybyste věděli, jak získávat zákazníky bez reklamy?
  • Kolik pokusů, omylů a kdyby chcete ještě absolvovat?
  • Jak vidí fanpage vaši zákazníci a fanoušci?

Fanpage je skvělý marketingový nástroj, když ho umíte používat
a audit vaší fanpage vám odhalí: 

  • co je na vaší stránce v pořádku, v čem byste měli pokračovat
  • co naopak v pořádku není a nijak vám to nepomáhá ve vašem podnikání
  • jaký pocit mají vaši fanoušci nebo nově příchozí, kteří zvažují, zda se stanou vašimi fanoušky
  • jaké informace doplnit, předělat nebo je odebrat
  • jak působí fanpage jako celek včetně obrázků

Získáte návod, rady a tipy: 

  • jak pokračovat
  • čeho se do budoucna vyvarovat
  • co by zajímalo vaši cílovou skupinu
  • jak s fanpage pracovat
  • přístup na bezplatný webinář

Jeden nezaujatý pohled vám ušetří stovky hodin zbytečné práce.

Veronika Hronková

  • ukázala směr už desítkám lidí s jejich fanpage
  • vidí příležitosti a cesty, kde je jiní vůbec nehledají
  • její kurz JAK ZAUTOMATIZOVAT MLM absolvuje více jak 120 lidí
  • videokurzem FB stránka a skupina, která vydělává úspěšně prochází více jak 80 lidí

David Nepejchal

  • 25leté zkušenosti s podnikáním s milionovými měsíčními obraty
  • zakladatel značky CHYTRÁ PĚNA
    tvůrce prvního plně automatizovaného obchodního oddělení ve stavebnictví
  • zrealizoval přes 6800 projektů na zateplení a spolupracoval s více jak 25 000 zákazníky
  • stará se o automatizaci a komunikaci přes messenger velkým firmám jako Víno Sýkora
  • školí zaměstnance firem, aby uměli sami spravovat facebook a messenger
"Zákazníci nechtějí hledat, chtějí informace hned a messenger jim je dá."

Nastartujte svůj Facebook ještě dnes, abyste ho v roce 2020 neměli jen pro zábavu!
Aby šlapal jako hodinky a třásl se jako oslíček!💰