E-booky už nefrčí! 5 tipů na funkční magnet.

V dnešní době, potřebujete zaujmout rychle.

Doba e-booků je pryč. Doba se zrychlila a lidi nemají čas e-booky číst.
Sami sobě si odpovězte, zda si stahujete a čtete e-booky zdarma. Já tak jeden za půl roku a to mě musí opravdu hodně zajímat.

Dnešní doba si žádá rychlá řešení. Což je skvělá zpráva i pro vás, kteří magnet ještě nemáte. Protože ho vytvoříte za pár minut, ti méně zdatnější za pár hodin.

Magnety, které lidi vyhledávají, jsou rychlé tipy a okamžitá pomoc:

  • test
  • kvíz
  • checklist (odškrtávací seznam)
  • tipy, které chodí několik dní za sebou
  • PDF dokument

Nezapomínejte, zákazník řeší nějaký problém a váš magnet by mu měl pomoci. Zásadní je kvalitní obsah, kdy si člověk po přečtení řekne: „Aha, tak přesně tyto chyby dělám. Jo, přesně toto jsem potřeboval vědět. Tento postup zkusím. Skvělý, konečně recept, který zvládnu i já jako začátečník.“

Pokud varujete, odhalujete chyby, říkáte A a tudíž je potřeba odhalit i to B. Celé řešení samozřejmě nebudete vkládat do magnetu, ale můžete odběratelům slíbit, že přijde následující dny. Tak máte skvělou návaznost a máte následujících 5 – 20 dní co posílat. Podle toho, kolik chyb jste odhalili a zda budete posílat řešení denně nebo co 3 dny. Vše je na vás a vaší strategii.

Po té už můžete nabídnout levnější produkt za desítky korun, kdy se člověku rozšiřují obzory a získává další level. Pomůcku pro vyřešení jeho problému, posunutí se. MAGNET nemusí být dlouhý ani obsáhlý! Ale musí být KVALITNÍ a dávat HODNOTU!

Nedělejte magnet za každou cenu! Mohl by vám spíše ublížit!

Pokud už máte svůj e-book, popřemýšlejte, jak by z něho šel udělat test (lidi testy milují), nějaký seznam nebo PDF. Použijte jen částzbytek posílejte následující dny nebo následně odkažte na e-book. Pokud už máte nastaven celý proces ohledně e-booku a maily vám jedou, nechte je běžet. Tuto zkrácenou verzi skvěle využijete třeba do messengeru.

Magnet je vstupní brána do e-mailové nebo messengerové schránky potenciálního zákazníka.

Díky důvěře nakoupí více zákazníků i bez reklamy.

Ze statistik vyplývá, že zákazník nakoupí
mezi 8. – 12. kontaktem s vámi, a proto je potřeba ho mít v emailové databázi a kontaktovat ho opakovaně. A opakovaně
mu dát obsah, který ho přesvědčí, že vy jste ti, kdo mu může pomoci vyřešit problém.
Vy jste ti, od kterých si má koupit řešení
na jeho problém – váš produkt nebo službu.

Náš poslední magnet zaujal za měsíc přes 3 000 lidí a vydělal nám milion.

Přitáhněte si zákazníka magnetem, předejte mu hodnotu, získejte si jeho důvěru a on bude ochoten vám zaplatit.

Nemáte magnet?
Neumíte si ho vytvořit?

Jaký mu dát název, aby ho lidé chtěli stahovat?
Nevíte jak má vypadat a co s ním následně dělat?
Jak a kde ho propagovat?
Jak posílat?

Během konzultace spolu vymyslíme magnet, který nenechá vaši cílovou skupinu spát. Jaký obsah, jaký formát, jak ho propagovat.
Vidím na Facebooku plno skvělých projektů, ale neumí se prodat a nastavit cestu zákazníka, tak aby jim vydělával? Je to i váš případ? Uvidíme se tedy na konzultaci. Těším se na vás a váš projekt.

je zkratkou k vašemu úspěchu. Na Facebooku se pohybuje jako drak v oblacích, proto se na něj ve firmě Podnikat chytře specializuje a naučí vás chápat FB jako celek. Díky tomu budete na Facebooku vydělávat a neztrácet čas pokusy, omyly a vyhazovat peníze za reklamu. Potřebujete se odlišit ve svém MLM a chcete objevit svoji jedinečnou cestu, na které uspějete? Objednejte se na konzultaci.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.