5 důvodů proč máte málo nebo žádné registrace ve vašem MLM

Nebuďte „JÁja“. Vaše firma nikoho nezajímá. Lidi chtějí výhody pro sebe.

Představte si, že jdete na první rande a váš protějšek okamžitě na vás spustí, jak je skvělý, co všechno umí a dokázal, jak je oblíbený a úspěšný v práci.
Jeho firma je v 26 zemích světa, získala desítky ocenění a má jedinečné patenty, … mluví a mluví.

5 minut, 10 minut. Totální nezájem o vás. I když se vás evidentně snaží přesvědčit, že on je trefa do černého a s ním nemůžete udělat chybu. Vůbec netuší, jaké jsou vaše představy, potřeby, co máte rádi, jaké jsou vaše zájmy.

Jak asi dlouho vydržíte sedět a poslouchat? Šli byste na další rande? Myslím si, že ne.

Příběh vám měl ilustrovat situaci, která se děje zájemci o přivýdělek, když dostane do Messengeru informace. Přesně takto vypadá 90 % informací, které posílají lidé dělající MLM. Možná takové máte i vy. A jestli to tak je, máte problém.

1. důvod
Odradíte člověka už v prvních řádcích

V běžném životě, by si vás člověk asi vyslechl, ale lidé, kteří čtou vaše dlouhé „bla, bla“ informace, s vámi nesedí na kávě, odkud se hůře odchází, protože je to nevychovanost. Ti lidé čtou na mobilu nebo v pc, kde na ně ze všech stran útočí další lákadla. A pokud je vaše zpráva dlouhá, nudná a nezajímavá, vezmou za vděk jakýmkoli vyrušením. Komentář od kamarádky, blikající reklama, další 3 upozornění z Facebooku nebo Instagramu. A co udělají? Zprávu zavřou a během 5 sekund už o vás neví.

A to je jako všechno?! To musím mít! 😂

Druhá katastrofická varianta pak je, že naopak nesdělíte vůbec nic.

2. důvod
Nepopisujete přínos pro zájemce

Nejčastějším nešvarem je, že popisujete danou firmu, její úspěchy, patenty. Přesně jako „JÁja“ na našem rande. Nemluvíte k danému člověkuneukazujete mu výhody, které získá, když se k vám přidá. A věřte mi, že sleva 23 nebo 35 % není hlavní důvod k registraci.

3. důvod
Zavalíte je zbytečnými informacemi, které nepotřebují znát

Marketingový plán lidi neoslní, spíš odradí.

Vím, že máte určitě ten nejlepší marketingový plán a žádná jiná firma nemá lepší, ale zájemce neví, která bije. Nerozumí, co myslíte procenty a možná ani netuší, co je marketingový plán. Ve chvíli, kdy nerozumí, odchází. Zdá se mu to složité a jeho mozek vydá impuls „nic pro mě“. Člověku na prvním rande taky hned nesdělujete, že svatba bude 8. 6. 2023 a bude tam 100 hostů z vaší strany.

4. důvod
Nepředcházíte strachu a důvodům, které jim brání se přidat

Ozývají se vám lidé nezkušení, neznající jak MLM funguje a tak není divu, že jsou plni obav, strachu, zda to zvládnou a mají často v hlavách spoustu bludů. Je potřeba vyvrátit nejčastější mýty a obavy, protože někde něco četli nebo slyšeli. Díky tomu máte větší šanci, že budou chtít vaši nabídku zkusit.

5. důvod
Nevysvětlíte co a jak to budou dělat

Aby vám člověk kývnul na vaši nabídku, potřebuje stručné, ale jasné vysvětlení toho, jak bude pracovat. Co to obnáší, kolik hodin je potřeba se práci věnovat, co se v jeho životě změní. Hodně to souvisí s bodem 4. Vyvrátit mýty a hned ukázat, že vy to děláte způsobem, který funguje a který přinese výsledky i jim.

Pokud máte dobrou inzerci a lidé na ni reagují, ale po zaslání informací se už nikdo neozve, máte špatně napsané informace.

Přestaňte se zbytečně připravovat o registrace, vyšší provize a postup v marketingovém plánu. Popište vaši nabídku tak, že jí nebude možné odolat!

15krokový návod, díky kterému se vám rapidně zvedne počet registrací.

Na základě mých mnohaletých zkušeností v MLM a budování týmu pouze online, vznikl 15krokový návod, díky kterému si za půl hodiny napíšete informace, které vám pomohou rapidně zvýšit počet registrací.

Díky takto napsaným informacím jsem měla tolik zájemců o spolupráci, že jsem je nestíhala zaškolovat, a tak jsem je mohla dávat mým lídrům a díky tomu se tým rozrůstal brutálním způsobem. Začněte už dnes mít denně zájemce o váš byznys.

je zkratkou k vašemu úspěchu. Na Facebooku se pohybuje jako drak v oblacích, proto se na něj ve firmě Podnikat chytře specializuje a naučí vás chápat FB jako celek. Díky tomu budete na Facebooku vydělávat a neztrácet čas pokusy, omyly a vyhazovat peníze za reklamu. Potřebujete se odlišit ve svém MLM a chcete objevit svoji jedinečnou cestu, na které uspějete? Objednejte se na konzultaci.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.